Tävlingsdagen dag1

LA (förklass): Skit fin runda fram till 6an för där fick han hoppa av lite stort och jag va inte beredd så då fick jag nästan släppa tyglarna helt och efter det hindret så var det en ganska svår sväng in i kombinationen och han sköt in bogen så jag fick inte till någon bra sväng alls så då rev han in och efter det så hade jag nästan ingen kontroll och sen mot sista så bara drar han och blir flack så det blev 8 fel men en halt ok runda.

LA (lagklass): ännu finare runda utom mot tvåan där han kom väldigt nära och kom inte tupp tillräckligt så då rev han det men laget slutade på 4 fel och 4:de plats totalt, bäst av dom lag som inte kom till omhoppning och vann gjorde DJURSHOLM... e man förvånad eller?!



bild från idag. där ser man också det nya tränset, ganska likt det gammla:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0