Resultat och bilder

Har inte kunnat blogga på gotland och nu när jag har kommit hem så har jag varit så sjukt trött. Men nu så hade jag tänkt att ta tag i bloggen igen.

Resultat:

Fredagen LA: Jag tyckte att rundan var helt ok. Jag tror att jag rev 1an och sen vet jag att jag rev ut ur kombinationen för det var så kort där inne. Så jag slutade på 4-8 fel. Men på resultat listorna står det att jag bara hade 4 fel men aja skit samma. 4-8 fel

Lördagen LA+5: Denna rundan var också bra tyckte jag eller efter 7an så blev han väldigt trött så då rev han 3 av 4 hinder som var kvar. Men jag tckte att han kunde lyft lite extra på benen. 12 fel

Söndagen MSVB: Skit fin runda och allt stämde perfekt nästan fram till dem två sista och då var han VÄÄLDIGT trött och det var en ganska snäv sväng till näst sista och sköt ut bogen och då var han så trött så att han inte orkade ta sig över och på sista hindret blev han för flack och rev det med så det blev 8 fel

Bilder från Martin Svärd:


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0