Blogg.se app

Äntligen har blogg.se en iphone app så då kanske jag kan uppdatera lite trots allt! Nu har jag iaf pluggat so hela kvällen. Så nu känner jag mig lite mer lättad tills imorgon för jag hade nämligen inte pluggat ett piss och fattade inte ett piss men nu kan jag faktiskt ganska mycket.
Imorgon så är det spanska som gäller eller jag ska lära mig gerundium och det har jag ganska bra koll på tycker jag men nu vill jag sätta dit ett till MVG som jag fick på förra spanska förhöret och sen ett VG skulle inte sitta dumt nästa vecka på provet heller men det ska mycket till för det.

Imorgon ska jag också rida fram alla Marias hästar som hon ska hoppträna och det är väl typ 4 stycken men det ska bli kul att få sitta på en (flera) häst (ar) igen!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0