Dagens dressyrpass på ridbanan!

Red dressyr idag med rullsporrarna och gud va mycket lättare det blir fast det är bara ett problem och det är att det bara går fortare och fortare hela tiden eftersom han tar det som att han ska både öka och flytta för skänkeln. Men i slutet så gick det mycket bättre. Jag red nästan bara på volter hela tiden eller åttvolter och gjorde byten på mitten och ibland gick det och ibland inte. Jag kan väl säga att detta ridpass gick lite upp och ner men mest upp i slutet och då var han mjuk och fin i sidorna, så jag travade jag av och skrittade av ute i alén mot slottet.

Tror att mamma filmade lite också så jag ska väl se om det är så och isf lägga upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0