Dagens ridpass!

Idag fick Buster bara lulla lite i skogen och jag ställde inga krav alls, vilket var skönt för både mig och honom. Jag red den vanliga överunder vilket tar ungefär 45 min skulle jag tro. I slutet var han iaf lite spänd när vi skulle rida förbi ett ställe där dem har sågat ner lite träd för det låg lite grenar och sånt!
När jag hade ridit kom mamma och hon började mocka och jag putsa. Jag putsade bara av martingalen, benskydd, sadeln och hackamoret så jag kanske fixar det vanliga tävlingstränset imorgon. Sen så packade vi in allt i sadelskåpet utom sadeln eftersom vi inte ska åka fören på lördag morgon. Men mamma är inte där imorgon så jag behöver bara schampa hästen, promenera, mocka och knoppa!
Satan va du är fin!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0