Lag-dm SILVER!!

Idag gick det bra fast inte för mig! I grunden hade jag ett pet in i kombinationen och resten var 0or så vi kom till omhoppning med tre andra lag. Där gjorde vi en repetition av grunden och jag rev samma hinder men dem hade tagit bort b-hindret men jag hade den absolut bästa tiden men det hjälpte inte. Men har man duktiga lag kompisar så har man. Alla andra var nolla och det var två lag som också hade och vi förlorade 1a platsen med en halv sekund men jag tycker att det är kul med små marginaler. Det andra "noll laget" var 2 sekunder efter oss! 

Bilder kommer imorgon eller någon annan dag när dem kommer upp på facebook!
skogslotten!

Kommentarer
Postat av: Annie

vilken klass var det? :)

2011-09-04 @ 11:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0