tjenare!

Vaken nu och har ätit frukost och kollat lite på tv samtidigt. Nu ska jag sätta igång att plugga och det är det jag kommer hålla på med hela dagen. Mamma va i stallet imorse och fixade allt så jag ska inte dit idag heller så det är plugga som gäller hela dagen.

Detta behövs göras:

Plugga till NO prov på onsdag

Spanska läxa till på tisadg

Svenska Läslogg om de första 76 sidorna i Mina drömmars stad till på måndag

Läsa till sidan 151 (är på sida 90) i mina drömmars stad till på måndag

Engelska läxa till på tisdag

Bild läxa till på torsdag

Media läxa till på fredag

Det är en del, men som tur var så behöver jag inte lägga så mycket tid i stallet denna vecka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0