Gårdagen

Igår var jag på runsten igen och kollade på ponnytävlingarna. Det var massa ponnykompisar som var med och även Buster, så då följde jag med Maja från stallet dit och var groom åt henne. Grym som hon är så kom hon 2a i LB och i LA debuten var hon 0a och kom 4a, sjukt duktig. Buster var också duktig, dock inga placeringar. När vi kom tillbaka till stallet sen så hade mamma hunnit mocka och fixat allt som skulle fixas medan hon väntade på mig. Skööönt, efter det åkte jag hem och åt och chillade med en skön dusch på kvällen. 
 
Idag har jag bara varit i skolan, en sväng till täby centrum, köpte två bikinis, en bh och strumpor innan jag åkte hem. Nu ikväll så åkte jag och mamma till stallet så mockade hon och jag joggade Gunde. Han vaccinerades av veterinären efter jag hade ridit i lördags så han fick vila igår, joggas idag och imorgon blir det även lite galopp och sen hoppträning som vanligt på onsdag. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0