Sitter på tåget

Sitter på tåget påväg hem från Götet nu, kommer fram till stockholm runt 00. Det har varit riktigt kul i Skandinavium med riktigt bra hoppningar, shopping och världens bästa Amalia. Den bästa hoppklassen var faktiskt inte världscup finalen enligt mig utan GHS grand prix igår, med en riktigt fartfylld omhoppning. Sen så var ju världscupen också riktigt bra. Synd bara att svenskarna hade några för många bommar med för att vara med i den riktiga fighten.
 
Det blev bara ett till schabrak idag, tittade på ett dyón träns som jag tänkt köpa men det var inte billigare där än hemma så då kan jag lika gärna köpa det där när jag har pengar så att jag kan köpa en martingal till, eller så kan jag kanske övertala mamma att betala den lite senare, men det är ingen brådska så det kan bli i sommar.
 
Jag och Gunde kommer vara såååå snygga på tävlingarna framöver!!
 
 
Princens första tävlingsoutfit, denna kommer vara skit snygg tillsammans med den nya hjälmen!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0