Amanda ridning

Idag var min bror och hans flickvän med ut till stallet och hon red på Gunde. Först började jag och bara rida lite likadant som igår innan hon fick hoppa upp. Det gick jätte bra, över förväntan. Vi började med att skritta runt runt bara som gick bra, efter ett tag började vi med trav och i början sprang jag med men sen klarade hon sig själv. Lite fort gick det men inget annat hände, han är så snäll min Gunde. Galoppen skippade vi denna gång eftersom det var ett antal år sedan hon satt på en häst och det var första gången på Gunde. Jag märkte också på honom att han tyckte det var lite konstigt och blev lite stressad och upphetsad. 
 
 
På hem vägen stannade vi till på Ulriksdals trädgårdar och åt lunch/fika, det var väldigt gott och välbehövligt i min mage.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0