Årets varmaste dag

Idag gick jag upp vid 8 för att hinna rida tidigt på morgonen innan det blev alldeles för varmt. Orkade rida ungefär 35 minuter på ridbanan innan jag och Gunde var blöta av svett. Han kändes helt okej men inte helt hundra, men jag får ta tag i problemet någon annan dag när det är svalare och orkar sitta och trimma lite längre.
 
När jag kom hem var det bara att öppna poolen och lägga sig. Har varvat sola, bada och svalka mig inne hela dagen. Det slutade med att jag somnade inne för att det var alldeles för varmt ute. Det var inte annat än väldigt skönt. Blir nog ett kvällsdopp ikväll också. 
 
Gör nog likadant imorgon bitti så jag hinner sola lite innan jag ska iväg på min kusins konfirmation kl 14 imorgon. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0