Back to reality

Idag började verkligheten igen, skola och plugg, men lektionerna börjar inte förrän torsdag. Tur det så att det inte blir en chock start för lilla hjärnan som eventuellt finns där inne. Kul var det iallafall att träffa alla kompisar som man inte träffat på länge, men det känns ändå som att det var igår alla var hemma hos mig på avslutningsfest i poolen. Den kvällen kommer jag inte glömma på länge, vi hade riktigt kul och det var bara massa sköna underbara människor hemma hos mig. Nog om den dagen.
Jag har faktiskt fått ett ganska bra schema även i år, först när jag tittade på det tyckte jag att det såg hemskt ut, men sen kom jag på att jag inte läser alla ämnena som står med. Då blev det ganska bra iaf, man får tänka på att det ändå är tvåan i gymnasiet jag går och det är bara två år kvar i skolan. 
 
Så här ser årets schema ut:
 
Måndag: 8,30-13,15 Engelska och Matte
Tisdag: 12,00-14,30 Privatjuridik (jag ska även gå på 5 idrottslektioner som är på fm under året)
Onsdag: 8,30-11,00 Samhällskunskap
Torsdag: 8,00-14,50 Matte, företagsekonomi och geografi
Fredag: 8,30-14,30 Svenska och Naturkunskap
 
Imorgon ska vi till Haga parken och leka lekar typ, as tråkigt...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0