En perfekt dag

Denna dagen har varit helt fantastisk. Började med att hoppa Gunde, sen hem, äta och senare hämta upp Amalia och åka in till Kalmar och shoppa, fortsatte med middag och massage kväll hos mig innan vi körde hem henne och jag prövade sedan att sätta mig bakom ratten för första gången. Jag skulle kunna kalla det en perfekt dag, jag har bara gjort massor med roliga saker och imorgon tänker jag fortsätta. Denna sommar kan jag inte skylla på något, den har varit helt fantastisk tack vare mina kära vänner och min underbara häst.
 
Himla härlig bild jag tog på väg hem från Kalmar, underbara ön!
 
 

Kommentarer
Postat av: Emmie

pga är om det är något dåligt som hänt, annars är tack vare ett bra alternativ då det förknippas med något bra, å det har den ju varit =)

Kul att du börjat blogga igen!

2013-08-01 @ 06:28:52
URL: http://lsgroom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0