Första dagen i Tierp

Nu är första tävlingsdagen här i Tierp avklarad och jag kan inte vara. annat än nöjd.
 
I 1,10 var han superfin, lite seg på framridningen och framhoppningen men jag kände på mig att han skulle bli piggare inne på banan. Det blev han verkligen, eller han var lagom. Körde på en säker nolla i grunden och sen i omhoppningen gasade jag en del men inte så att det blev flängigt. Snabb som han är så kom vi trea, duktig häst. Lite roligt är det ju att jag kom trea med Prince i samma klass förra året.
 
Sen i 1,20 så var han också väldigt fin och jag fick måånga fina språng, men på 4an blev det något missförstånd så det rev vi rejält. Nöjd är jag endå men imorgon SKA nollan sitta, jag tänker inte rida i mål med 4 fel.
 
Nu efteråt har vi mest chillat runt, smörjt och kollat när Emma red.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0