Hur taggad som helst

Jag är verkligen taggad till tusen på tävlingen nästa helg. Har suttit och kollat startlistorna säkert 5 gånger och de kom ut i förrgår. Målet är självklart att få till någon placering och självklart 0a i 1,10 och sen tre bra 1,20 rundor där jag förhoppningsvis kan få minst två nollor. Men jag får inte ha för hög press på honom då det här är det första meetinget vi gör där vi sover borta och vi har ingen aning om hur han funkar då. Allting nytt är erfarenheter som kommer hjälpa oss i framtiden. 
 
 
Sist jag var borta på ett meeting i tre dagar var majpokalen 2011 med Buster, det har liksom inte blivit av. Sen så är det ju bland det roligaste som finns så med Gunde blir det säkert många fler, har redan kollat på meetings senare i höst som jag tänkt åka på. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0