Ingen bloggning igår

Glömde helt bort bloggen igår, höll på med massa annat än att sitta vid datorn liksom. Vaknade sent iaf, pratade med Amalia en timme innan jag åkte till stallet. Där började jag med att mocka innan jag tog in Gunde och började frisera honom, eller klippte bort stubben och sen manen ungefär 2-3 cm. Jag måste ha den lite längre för att det ska bli bra knoppar, och nu är det inte många dagar kvar till nästa tävling. På torsdag far vi till Tierp och stannar där till lördag. Aja, när jag hade friserat broddade jag två små ponies i stallet som ska på ridläger på Runsten denna vecka som kommer så jag hjälpte dem med det. Sen var jag för trött så jag åkte hem och slängde mig en stund i poolen innan vi fick gäster som var här till sent och sen gick jag typ och la mig. Dagen gick i ett men utan stress. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0