Shopaholic

Så fort jag inte har någonting alls för mig så blir det alltid så att jag sätter mig och kollar hästutrustning eller kläder till mig själv. Det blir alltid så himla dyrt i slutet för då har jag gått och kärat ner mig i något som efter ett tag finns i stallet eller i min garderob. Samma sak händer när jag går en sväng på stan, hittar alltid saker som följer med hem för att jag känner att det kanske bara kostar 200-300 kr. Men i slutändan så blir det ju en del pengar som jag bara slänger på skit grejer egentligen, som jag egentligen inte hade behövt. Nu har jag verkligen bestämt mig för att jag ska spara alla pengar som är kvar sen jag jobbade och ALLA studiebidrag som jag får under året, så att jag och en kompis kan åka på någon resa nästa sommar. För att det ska funka så måste jag skärpa mig, inte som jag gjorde några timmar efter att jag hade bestämt mig för detta sätta mig och kolla på skarahästsport och kola på en ny Animo kavaj för 3000 kr på rea. Kläder till mig själv klarar jag mig också utan då jag precis var i New York och shoppade loss. 
 
Jag måste nästan ha shopaholic... 
 
 
Några av den senaste veckans inköp...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0