1 år utan min Prince

Idag är det 1 år sedan prince åkte från mig. Det är faktiskt ett beslut jag är glad över. Jag vet inte vart jag hade varit idag om jag hade haft kvar honom men jag är säker på att jag inte hade varit där jag är nu. Prince var en urmysig häst med ett otroligt stort hjärta. Nu lever han ett kanon liv uppe i skellefteå och gör något som han passar bra till. Han var som en stor nallebjörn och just nu den mest älskade nallebjörnen som någonsin funnits.
 
Jag kan inte säga att jag inte saknar honom för det gör jag, men jag och Gunde kommer mycket bättre överens och varken jag eller Prince kunde ha fått det bättre än vad vi har det idag. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0