Evita van de Veldbalie

e. Wandor van de mispelaere
 
Det var den hästen som vann top 10 finalen i globen i lördags kväll. Dock så var jag inte där och såg den rundan men jag såg hästen både i fredags och i söndag och kan inte säga annat än att det var en helt gudomligt fin häst. Det roliga med den hästen är att den har samma pappa som Gunde. Första gången jag såg en annan häst efter Wandor. Den hoppade halt fantastiskt, men jag vet inte om den var så lik Gunde på något annat sätt. Gunde är nog lite mer lik Wandor än vad denna var. Men den hoppade helt amazing. Filmade med telefonen på datorskärmen grunden i top 10, så här kommer den filmen. 
 
 
Jag var självklart framme med kameran när Daniel Deusser hoppade henne i söndags
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0