Plugget

Sitter på mammas jobb och pluggar privat juridik innan jag ska bege mig den hela långa vägen till stallet, ensam. Tråkigt. När man väl kommer till stallet brukar det alltid vara kul, men det är liksom den timmen det tar att åka dit som inte är så rolig. Ibland undrar jag faktiskt hur jag orkar hålla på att åka dit ensam i stort sätt varje dag och aldrig tröttnar, hur kan man tycka att dessa djur är så underbara. En annan sak jag undrar är varför jag inte bor på landet, varför i stort sätt inne i Stockholm, det är ju det dummaste stället att bo på om man ska han häst. 
 
Ikväll är det iaf tävlingsryttarmöte i klubben och man ska då meddela om man vill vara med och rida i något eller några lag under nästa år, och så ska tävlingssektionen prata en del. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0