10 saker du kanske inte visste om mig

• När jag var och tävlade i södertälje i våras så blev Prince "sparkad" av Tyra sjösteds Dario på framhoppningen, han hade ingen röd rosett i svansen...
• Jag har stått som ägare på 4 olika hästar
• Jag har bara ägt två hästar samtidigt en gång och det var Buster och Prince, jag har alltid annars haft ett glapp
• Jag har aldrig tävlat eller ägt en b-ponny
• Min häst karriär började på Täby galopp, jag tävlade alltså shetlandsponnyer i ponnygalopp. Det är troligtvis där ifrån jag aldrig är rädd för fart och är väldigt modig av mig i ridningen.
• Prince stegrade med mig på komando.
• Dem allra flesta gånger jag har vunnit har jag haft marinblått schabrak. 
• Jag matchar nästan alltid min utrustning på både träningar och tävlingar.
• Jag och Prince har blivit placerade top 4 i 10 av 15 starter i 1,10
• Innan jag fick Buster hade jag bara tävlat någon enstaka LC
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Julia

Vilken mer häst har du ägt än Hassel, Buster och Prince? :)

Svar: Carneval Night hette han, en c-ponny jag hade i typ 2 veckor innan vi fick lämna tillbaka den pga fång.
Emma Willgård

2013-02-24 @ 14:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0