Besöks rekord och häst update

Hade besöks rekord igår med hela 150 unikabesökare och 279 sidvisningar... antar att folk var nyfika på hästen.
 
Kommer också med lite update om när besiktiningen kommer att vara och den sker på måndag är sååå taggad men jag får tyvärr inte vara med, den kommer inte heller på direkten men om den går igenom så får vi åka hem till honom och rida några dagar. På torsdag åker jag nämligen till Öland och sen på fredag till Österrike, är borta i en och en halv vecka så vi tyckte att det var bättre att ta hem honom när jag kommer hem. Om det nu går som det ska, HOPPAS HOPPAS!! själv har jag en väldigt bra känsla faktiskt...
 
 
 
prinsis får stå för bilden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0