Frågor och svar

Är prins såld? 
Om inte vad gör han nu och varför är han inte hos dig?

Nej Prince är inte såld, han står hos sin gamla ägare för tävling och försäljning. Han är inte hos mig eftersom vi inte passar varandra i hoppningen och vi båda förlorar endast på att hoppa och tävla tillsammans, det ger oss båda dåligt självförtroende och det är inte värt att förstöra en sånn fin häst. 
 
Hej! Vem är hassel?

Hej, Hassel var min första alldeles egna ponny. Hade henne mellan januari 2007 och september 2008 och hon var halt största delen av den tiden och det slutade med att vi fick avliva henne pga att hon inte höll för hoppning. 
 
Varför ska du sälja Prince, och tror du att ni kommer få lika mkt som ni köpte han för?

För att vi inte passar ihop och det sättet som jag rider på passar inte hans temprament. Nej det tror jag verkligen inte eftersom han inte har några vettiga resultat det senaste halv året.
 
Eller så köper du själv? Du är väl ändå 16 år..

Denna handlar om att jag behöver ha nya chaps.. Nej eftersom jag inte har någon egen inkomst så har jag helt enkelt inte råd utan de 1050 kr jag får i studiebidrag varje månad vill jag ha till kläder åt mig själv och lite roligare saker än chaps. Mamma ser det som något nödvändigt så därför behöver jag inte betala sånt själv.
 
 
 
Är hemskt ledsen över att jag och Prince inte fungerar då han är perfekt på alla sätt. Om man skulle köpa häst på utseende eller uppförande i stall och på andra ställen så skulle han vara värd miljontals kronor, går nog inte att hitta en trevligare häst, han är alltid glad och positiv och då menar jag verkligen ALLTID

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0