Två grymma veckor framför mig

Har en grym känsla att det kommer gå bra imorgon på besiktningen... annars tar jag livet av mig
• Får flyga till jordens bästa ställe på torsdag (öland) 
• Firar på torsdag alla hjärtans dag med middag hos bäste morfar och kvällen efter tillsammans med min underbaraste vän
• På fredag sätter jag mig i en buss och åker till österrike och spenderar dagarna i backen och kvällarna på en härlig krog med bäste vännen 
• Jag får sportlov en vecka tidigt så att jag har sportlov i två veckor
 
 
 
 
denna undre bilden är från sportlovet -08 den övre några år senare..

Kommentarer
Postat av: Amalia

DET KOMMER BLI SÅ JÄVLA GRYMT! BÄSTASTE SKIDSEMESTERN PÅ NÅGONSIN!

Svar: AWESOMEEEEEEEEEEEEE!! :D <3 <3
Emma Willgård

2013-02-11 @ 21:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0