Kom hem i söndags, åker imorgon

Kom hem från en fantastisk vecka i Österrike i söndags morgon vid halv 6, det har varit såå kul och jag har skratttat så mycket och bara levt livet. Dem sista två kvällarna är inte att prata om, spååååårat var det iaf. 
 
På dagarna har vi åkt skidor iaf och jag prövade också snowboard en och en halv dag men det slutade med att jag var blåslagen över hela kroppen, tappade andan i 3 fall och jag tror även jag vrickade ett finger. Det var inte riktigt värt smärtan när jag egentligen är bra på skidor.
 
Nu blev det några sköna slapp dagar här med lite plugg och bio mys och lite sånt innan jag far till Skåneland på torsdag eftermiddag för att prova massor med hästar. Åker någon gång på eftermiddagen och kommmer fram till lund på kvällen. Fredagen har vi bokat in några få hästar på olika ställen, Lördagen är proppad och söndagen ska vi väl hinna med något ställe innan vi sätter oss i bilen och åker hem. Lena följer med också och hjälper oss.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0