Dagen

Idag har jag, mamma och min underbara tränare Lena varit på häst utflykt. Kan säga att det inte var så dumt även om det inte var precis det jag räcknade med. Fick även ett annat samtal som kväckte mig lite när vi precis skulle åka.. Vi åkte även massa fel när vi skulle dit, klantiga som vi är. 
 
Aja när vi var klara där åkte vi hem till oss och åt lite innan mamma körde ham Lena och jag tände brasa och städade lite på mitt rum. Sen blev det en skön dusch innan det kom några gäster hit. Nu har dem precis åkt så nu ska jag soooova. Har matte prov på måndag så imorgon blir det plugg och rida Rut som dagens planer. Rider ut med Sofia och ev någon/några mer...
 
 
toker hästen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0