Kvällsgöra

När jag hade pluggat klart igår kväll så var jag duktig och fixade till mina Ariat jodpurs så att dem är fina tills idag. Borstade av, torkade av och på med skokräm. Vet inte ännu om jag skulle hoppa någon häst eller om det bara blir att chilla lite. Mina slit och släng ridstövlar som jag haft i 4-5 år köpta på hööks för 400 kr pajade i söndags. Antingen får jag nu tjata som satan på mamma för att få ett par till nya eller så får jag leva med att få ett par short shaps. Isf vill jag ha ett par dyón eller ariat, men det vill inte mamma... Hon vill köpa ett par på hööks men dem duger inte för mig!

Före och efter


Kommentarer
Postat av: Anonym

Eller så köper du själv? Du är väl ändå 16 år..

2013-01-30 @ 13:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0