Pluggdag.

Idag har det varit skola mellan 9 och 14,30 dock så var idrotten som jag hade innan lunch inställd, men duktiga som jag och några fina vänner är hängde vi lite i gymmet. Sen hade jag naturkunskap där vi svarade på några frågor och sen kollade på film (supersize me) och fy vad vidrig den var... jag tror att jag kommer tänka på den varenda gång jag äter på donken. Att sitta och spy och rapa i en film och proppa in stora hambugare i munnen frestade mig till att gå til toan och spy, men självklart gjorde jag inte det. 
 
Ikväll blire att läsa massor med berättelser till ett svenska prov på fredag, imorgon ska jag till stallet så det blir idag och på torsdag som jag får plugga. Provet är på 13 klassiker som vi har fått utdrag från. 
 
FRÅGESTUND!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0