Provat något nytt...

Idag efter skolan hade jag inte mycket att göra, eller egentligen massor men inget paniiiik, därför satte jag på en film. Gillar egentligen inte att kolla på film men det var riktigt skönt så det kommer hända fler gånger... Idag blev det LOL och början på magic mike, LOL var riktigt bra tycker jag, en riktig tjej film. Kyle i den var ju såååååååå sjukt snygg höll på att dö typ, en anledning till att den var så bra. Har därför planerat in ett bio marathon med Emma Salin på fredag kväll, antingen blir det Mammas pojkar eller sune eller båda två. 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Villlll också se lol, är den bra? :D <3

Svar: jaa det är den, det tycker jag verkligen att du ska göra.... :D
Emma Willgård

2013-01-17 @ 07:28:15
URL: http://elinamellberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0