Sorrrrrrrrrrrrrry!!

Har fixat i mitt rum de senaste dagarna och behövt plugga restrerande tid. Eller rättare sagt fixat i mit rum den tid jag inte har behövt plugga. Har satt in en ny hylla, bänk eller vad man nu ska kalla det, lite plats att lägga alla mina högar som jag har samlat på mig i mitt rum de senaste 3 åren. Nu ikväll har jag satt in två skåp i hyllan och plockat in och röjt i högarna och man kan ju inte bli annat än glad när man hittar 700 kr... har haft lite ont om pengar senaste tiden och när jag får jag en ny häst lär jag vilja ha lite nytt. Inte för att Prince saker är så slitna men något nytt måste jag köpa. Mamma har lovat mig en ny hjälm för mina stinker svett på flera meters avstånd, fräscht jo tack jag vet. Nej men hjälm anväder jag ju precis varje dag så det är inte så konstigt. Just nu står det mellan en samsheild och en ny ayr 8 leather look fast med två guldiga linjer längs nät kanten och svart i mitten ist för guld. Aja vi får väl se, det är ingen stor panik eftersom jag inte har någon häst att rida på ännu. 
 
 
nya hyllan... duktig som jag är så har jag byggt ihop hela i stort sätt själv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0