Tävlings outfits våren 2013

Så här kommer jag och min kommande häst se ut på tävlingsbanorna i vår, ska dock försöka tjata åt mig en ny hjälm. Vill helst ha en Samsheild men ALLA har den nu så det känns lite uttjatat även om man får designa själv och lite dyr om vi ska köpa en häst också... Så jag får väl välja mellan en fin häst eller hjälm och då blir det självklart häst!
 
 
Schabrak - John Whitaker Pro-elite
Schabrak - Schockemöhle Champion
Huva - Schockemöhle Champion
Stigbyglar - Soft up
Benskydd - Veredus Carbon Gel
Brunt träns - John Whitaker ...
Svart träns (ej på bild) -  Dyón working collection med clips
om jag har en svart sadel - svart träns / brun sadel - brunt träns
jag kommer självklart variera med flera andra schabrak också ur samlingen
 
 
Hjälm - Charles Owen Ayr 8 ev. ny?
Ridväst - Racesafe
Tröja / skjorta- kingsland venice m.fl
Ridbyxor - Mountain Horse Lauren, Kingsland, John Whitaker m.fl
Strumpor - Kingsland show socks
Stövlar - Equipage Napoli (har med snörning)
Kavaj - Animo Lubek (?) / John Whitaker Millenium (ej på bild, tar animon i första hand men till tex min rosa outfit tar jag svarta JWn )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0