Svart utrustning - NEJ!

Som ni ser på bilderna så har goldfever en svart sadel och träns. Det är bara tillfälligt innan vi har köpt en brun sadel. Jag tycker verkligen inte att han är fin i det. Vi har sålt Prince sadel (men inte prince) så den enda jag har är en sadel Buster hade ett tag. Gammal, begagnad, oskön och jätte ful är den. Brukade annars bara ha den när jag red och badade med Prince i sommras, det gick ju inte att rida barbacka på honom. Men jag får helt enkelt stå ut med att rida med denna sadel tills vi har skaffat oss en ny. Jag funderar också på om jag ska ta och skaffa mig ett nytt träns, jag har ett brunt john whitaker att tävla i. Isf blir det att köpa ett hemma träns eller ett som jag kan ha på tävlingar, men jag köpte john whitaker tränset innan förra sommaren och det är väldigt lite använt. Vill iallafall ha en pristige versailles D sadel och till den tror jag att ett Dyón träns skulle sitta fint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0