This day has been great.

 
Dagen har varit riktigt bra förutom att jag saknade min tjej i skolan idag. Men hade bara ett prov att göra innan jag åkte hem igen. Hade dock velat gratta min tjej på hennes födelsedag... Men jag var troligtvis först med att gratta henne då jag låg uppe och langade iväg ett sms 00:01. Ett måste enligt mig. 
 
 
Efter provet gick jag och köpte en redbull med hjälp av matkortet som jag inte använde idag, började 12 så åt hemma innan.
 
 
När jag sen kom hem mötte jag brorsans flickvän så vi gjorde en smoothie som mellis. MUUUUMS!
Vi hade i mango, hallon, banan och yoghurt såklart.
 
 
Jag har btw bllivit väldigt duktig på att uppdatera min instagram, här var tre bilder från idag. Dock inte den om att stanna uppe och gratta en nära vän. 
Heter @ewillgard på insta, följ mig där när jag ine uppdaterar här. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0