Bästa Gunde, bilder från igår


 
 
 
älskar de två sista, kommer lätt köpa någon av dem!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har funderat lite på varför du kastar överlivet då. Är det något du jobbar på för att få bättre? Eller trivs du med det? Grattis till bra resultat idag!

Svar: Ja jag jobbar med det hela tiden på träning och det blir bättre hela tiden, dock så kommer gärna gamla vanor fram på tävling, men det är absolut på bättringsvägen då jag redan känner skillnad från när jag hade prince tex... tusen tack!
Emma Willgård

2013-05-12 @ 22:16:39
Postat av: Julia

Den näst nedersta var jätte fin!! Synd bara att man inte ser ditt ansikte :)

Svar: Ja tack, det håller jag med om! :)
Emma Willgård

2013-05-13 @ 13:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0