De alltid lika sköna torsdagarna!

Älskar torsdagar, dels för att vi bara har 1,5 h spanska i skolan och för att det känns som att man är ledig då man alltid hinner göra massa andra saker. Idag efter skolan var jag och isa i stan och smakade frozen yoghurt med massa pålägg. Sjuuukt gooa! Efter ett tag åkte vi bort till Sankt eriksplan där jag lagade min telefon, innan jag åkte till stallet. Där började jag med att mocka tills Gunde kom in, då ställde jag mig och putsade mitt träns som jag ska ha på lördag så har jag en mindre sak att fixa imorgon medan han åt. Lite senare blev det ridning på utebanan i solskenet. Jobbade med att få honom lösgjord och han tycker att det är så jobbigt att han idag kickade till en gång och gjorde allt för att slippa, jobbajobbajobba...
 
 
 
sjukligt goa, alla måste testa någon gång. I min "glass" hade jag jordgubb och choklad yoghurt, chokladsås, mango, hackad choklad, jordgubbar och kexchoklad typ, kanske missade något... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0