38 starter, 36 i hoppning, 2 i dressyr

I år har jag och Gunde startat 38 starter, 36 av dem är i hoppning och 2 i dressyr. Av alla våra hoppstarter har vi haft 12 stycken klockrena dubbelnollor, 8 stycken med 0+4 eller 4+0, 10 stycken med 4 fel och 6 stycken med 8 fel eller mer. 
 
Vi har tillsammans fått hem 13 placeringar varav 3 är vinster, 3 andraplatser, 2 tredjeplatser och 5 stycken sjätteplatser och uppåt. 
 
Jag är så himla nöjd. Han har verkligen levt upp till alla förväntningar jag haft på honom och det känns verkligen som att 4 fel är vår lägsta nivå. Min älskade kung är så fin. 
 
Det har varit ett perfekt första år med honom, men jag är säker på att vi nästa år kommer vara med och fightas i högre klasser. 2014 kommer bli vårt år älskling, det är då vi ska visa vad vi går för. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0