Frånvarande pga plugg

Har varit väldigt frånvarande här på bloggen dem senaste dagarna pga att jag har pluggat, förrutom igår när jag stog i cafeet hela dagen. Jag har en inlämning som ska in ikväll egentligen, men jag skickar in den imorgon istället, det gör nog inget. Det är det enda plugget jag har denna vecka så sen kan jag koppla av och hänga i stallet och ha det gött. 
 
 
Gunde har iaf gått tillbaka till sitt galna jag som vi haft problem med innan så nu går vi på nästa steg som är kiropraktor, det kommer en jätte bra till stallet på torsdag och jag blir nästan ledsen om han inte hittar något. Vågar knappt rida längre då det inte känns alls bra. 
 
Idag på dressyrlektionen bockade han helt galet stora bockar så fort jag gick in på en volt i vänster varv, det känns verkligen som om något tar emot. Förutom att försöka vinna över honom där så red jag en himla massa utan stigbyglar och det var sjukt jobbigt, han har för stort steg för att kunna sitta ner i hoppsadel så jag gör nästan aldrig det, men det är bra att bli tvingad ibland. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0