LEDIG

Är ledig imorgon och ska bara mysa runt hemma och kolla på serier, kollade på sista avsnittet av 90210 idag och åh vad den serien är bra. Ni som inte sett den gör det för guds skull. Bästa någonsin, funderar nästan på att se den igen bara därför, men först ska jag kolla klart gossip girl, avbröt mitt gg kollande när jag hörde att dem lagt upp alla säsonger 90210 på swefilmer. Gossip girl kollar jag på på netflix, mycket bättre kvalité där än på swefilmer. 
 
Förutom kolla på serier ska jag baka hade jag tänkt mig, vad vet jag inte men något gott blir det förhoppningsvis, eller något väldigt satsigt, typ lussebullar. 
 
På kvällen blir det markarbetsträning för maria, nyttigt och bra som vanligt.
 
 
nu är det vinter igen och då blir det massa julbak, så mumsigt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0