Stor skillnad!

Kollade på filmen på mig och Gunde på vår första start tillsammans. Det var en 1,10 på runsten och vi vann den. Sen kollade jag på filmen från 1,30 från lördagen i Hamre, där vi kom 7a. Det var lite skillnad, jag skäms nästan när jag ser hur dåligt jag red i 1,10, men jag var så himla nöjd. Om jag fortsätter utvecklas i den här takten som jag gjort de senaste 7 månaderna kommer jag om något år vara ganska duktig, numera är det mest småsaker som putsas på.
 
Jag tycker också att Gunde hoppar mycket bättre, visst så behöver han inte ta i något i en 1,10 men jag tycker ändå att det har blivit mycket bättre nu. Nu hoppar han med mer rygg och mycket bättre både fram- och bakbensteknik. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0