Tröttis nr 1

Har varit sjukt trött hela dagen, den började med att jag försov mig så att jag vaknade 12 min innan tåget gick. Jag hann! Var i skolan i tid till kl 8 och hade matte, mest genomgång så jag behövde inte anstränga mig jätte mycket. Efter matten hade vi företagsekonomi as drygt då vi skulle jobba med inlämningen som jag redan skickat in, så jag ändrade lite småsaker på den efter att han hade läst igenom den innan lektionen. Jag åt sen i skolan med mina vänner innan jag åkte hem och satte på några avsnitt av 90210 innan jag satte igång pluggandet inför morgondagens prov i naturkunskap. Sov lite och pluggade lite till innan middan och nu tänkte jag fortsätta med pluggandet. 
 
Gunde fick en vilodag idag så tänkte jag rida ut imorgon. Han lär väl vara helt galen, så jag får väl hålla i mig som vanligt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0