Hur mycket behöver man egentligen

Nu har jag hållt på att packa hela kvällen till både mig och Gunde. Troligtvis har vi alldeles för mycket saker med oss men det är isllafall bättre än för lite. Packade ner det mesta till Gunde i sadelskåpet, men allt fick inte riktigt plats så täcken osv. fick åka egen liten låda. Det är så svårt att veta vad man behöver ha för täcken och sånt med oss, så vi tog med lite av varje så kan man mixtra med olika lager så att det förhoppningsvis blir lagom. Vi har isllafall med oss allt ifrån fleece till fodrat vintertäcke med hals. 

Till mig har jag packat ner 4 uppsättningar vita ridbyxor och tävlings t-shirts, två kavajer, några tjocktröjor, mössa strumpor och allt annat man nu kan behöva till kvällar och för att hålla sig varm och go. Jag tycker det är smart att ta med en extra uppsättning kläder ifall något blir skitigt när man håller på i stallet innan eller så. Målet är ju att vara både vackrast och bäst inne på banan och inte komma in som en skit gris. 

Nu måste jag sova, imorgon blir det tidig uppstigning och då är det bara att tagga tävling!! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0