Klippa en ponny och rida en liten häst

Ska snart bege mig mot stallet. Klockan 12 ska jag klippa en liten ponny så att den blir fin och inte behöver see ut som en skogsmulle längre. Vi har ingen aning om om den är snäll då det är en ganska ny ponny. När det är gjort ska jag rida ut på min lilla häst, han ska riktigt få springa av sig denna helg så att han är någolunda ridbar nästa vecka. Det kanske blir några varv på ridbanan efter så jag får känna om den underbara känslan som fanns i torsdags sitter kvar. 
 
Eftermiddagen går nog åt åt att titta på Swedish riders trophy och VW Grand prix!
 
 

Kommentarer
Postat av: Betty

Super fin blogg och super fin häst :)

2013-10-26 @ 11:49:10
URL: http://bettysilfver.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0