Sadelproblemet fortsätter

Nu har jag provat rida i 4-5 olika sadlar och han beter sig likadant och bockat med alla sadlar. På tävlingen visade han som vanligt ingenting, och inte heller när jag red ut i söndags. Vi har bestämt oss för att sätta honom på metacam för att se om det är något annat än sadeln han tycker är obehagligt. Han får det nu fram till fredag och under tiden ska jag fortsätta rida som vanligt. Om det inte är sadeln det har att göra med så borde han sluta men om det är sadeln kommer han att fortsätta. 
 
Hoppas hoppas att vi hittar en lösning snart så att vi slipper det här. Det tar så på krafterna att se mitt hjärta gå med obehag och känna att jag utsätter honom för det här. Jag skippar i vilket fall som helst hopptäningen imorgon. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0