Hopptäning

Hopptränade som sagt idag, Gunde var helt klockren. Förutom lite studig på vissa ställen i svängarna. Hoppade någon oxer osv. på 1,40 - 1,45 och det känns så himla lätt på honom, man är inte osäker en enda sekund. Avslutade även med en 1,30 bana, allt utan större problem, han blev lite flack på en oxer men tog om den och då hoppade han ännu bättre. Jag måste lära mig att jag ska hålla in i sista sekud och samla ihop honom så att han trampar under sig och samllar kraft i bakbenen. 
 
Mamma filmade så filmen kommer imorgon, mina ögon går i kors så jag orkar inte vänta klart på den. 
 
Nu ska jag sova, god natt.  Börjar 8 imorgon och slutar 11,20 men måste gå lite tidigare för att jag ska till tandläkaren. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0