Kan börja med att berätta..

Kan börja med att berätta att Gunde trampade av sig en baksko igår så han fick vila idag. Masserade massor och stretchade och grejade istället så han fick lite sysselsättning. Han fick gå in kl 13 för att det regnade en hel del, så det blev några timmar i boxen för honom och framför skolböckerna för mig innan jag och mamma åkte ut.
 
Hovslagaren kommer imorgon och på kvällen är det hoppträning för Lena som gäller. Inne blir det denna gång och jag har tänkt mig hoppa en 1,30 bana så jag har gjort det någon gång inne innan det är meeting i Gävle nästa helg. Den tävlingen blir första inne för säsongen och tredje för mig och Gunde tillsammans. Vi hann ju med en inne i våras på Runsten och sen så blev tävlingarna på Runsten i sommras inflyttade pga regn. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0