Pluggat fram till nu

Har suttit och pluggat fram till nu, skickade precis in min uppgift som skulle vara inne innan kl 23,59. Duktigt, hade hela 45 min marginal. Nu är jag sjukt trött så jag ska sova på direkten. Går mellan 8,30 -11 imorgon igen, skönt med bara halvdagar denna vecka. Vår naturkunskaps lektion är inställd, annars skulle jag slutat 14,30, känns bra att bara behöva göra en inlämning till nästa vecka istället. Dock så har jag inte ens läst igenom uppgiften, men det är ju lååångt kvar, men ska ändå försöka göra klart den i helgen så jag hinner plugga massa annat nästa vecka. Bland annat har jag privat juridik prov på torsdag, och om jag inte skulle tävlat naturkunskaps prov på fredag. Lucky me som är borta! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0