Rådmans ö resultat

1,10 Red en bra runda i ösregn. Gjorde inga jätte snäva svängar men med en bra galopp så var vi ganska snabba, det räckte till en 2a plats. Han var fin och skötte sitt jobb som vanligt.
 
1,20 Här fick jag ännu en bra runda, något vingligt ibland men inget som störde. Dock så började jag med att riva ettan, det har aldrig hänt mig innan så jag var lite förbannad på det. Det slutade på 4 fel, men jag är nöjd och det första nedslaget var väldigt onödigt. 
 
Filmer är på väg upp så dem kommer. 
 
 

Kommentarer
Postat av: cj

hej hej var har du köpt den grå schockemöhle huvan +? :-) säljer du den får du gärna sms till 0709-607694 för jag har de schabraket :-) tack

Svar: Hej, jag tror att jag köpte den på Cheval ridsport i Kalmar för två år sedan. Kolla om den finns kvar där annars kan du få lägga ett bud på min.
Emma Willgård

2013-09-02 @ 19:10:51
Postat av: cj

hihihi vad vill du ha för din? har du nån grimma ?

Svar: Jag har ingen aning 150 kr kanske.. Nej det har jag inte, eller jag antar att du menar en schockemöhle grimma?!?
Emma Willgård

2013-09-02 @ 20:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0