Stallet nästa

Har åkt från skolan nu, hade vikarie på svenskan så det var chill. Har dock fått två uppgifter i svenska till nästa fredag utöver den inlämningen och provet som vi har i naturkunskap till dess. Dock så är jag borta från skolan den dagen men jag får skicka in det på annat håll. Har även privatjuridik prov på torsdag, med andra ord så är det fullt upp i helgen med plugg och så många ridlektioner vet jag inte om jag hinner med nästa vecka. Trots korta dagar i skolan så har vi mängder med uppgifter och framförallt inlämningar att göra.

När jag kommer till stallet är det ett trim pass på stjärnan som gäller. Rider nog på utebanan om det inte är för kallt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0