Gunde är frisk tjalalallalla!! :D

Åhh lyckan när Gunde böjdes idag och inte reagerade det minsta. Så sjukt underbart. Tror dock att jag kommer få hålla i mig imorgon när jag ska upp på ryggen. Liiiiite överskottsenergi har har han nog som måste ut, själv så kommer jag sitta med ett stort fett leende och njuta varenda liten sekund. Det känns lite som att livslusten har kommit tillbaka idag. 

Veterinären gav honom även en lugnande spruta så jag passade på att klippa av lite päls som växt ut, så nu är han snyggare än nånsin. Skönt att slippa bråka med honom också. Halsen och framåt brukar inte vara favoriten annars. 

Nu ska jag försöka uppdatera här igen för nu när det händer lite igen kommer jag väl ha något att skriva om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0