Mycket att göra framöver, men jag klagar inte

Har ganska mycket jag ska göra framöver så ikväll blir det en lugn kväll. Har egentligen ett svenska utkast till imorgon som jag borde göra men jag kan skriva hela på lektionen imorgon eller till nästa fredag då hela ska vara klar. Annars ser det ut såhär framöver:
 
Fredag: Skola till ca 14, dra till stallet och rida, middag i stan med familj + morfar
Lördag: Rida Gunde och Laptop, kolla på SM finalerna, årsmöte med SWFRK, middag och party med fina väsbybrudar
Söndag: Rida Gunde och Laptop, PLUGGA!!!
Måndag: Skola med Engelska prov, rida Gunde, Allan och kolla till Wilma. 
Tisdag: Skola, rida Gunde, Allan och kolla Wilma. ev. plugga
Onsdag: Skola, rida Gunde, PLUGGA!
Torsdag: Skola, PLUGGA hela kvällen!!
Fredag: Skola med svenska inlämning, svenska prov och kemi prov, rida och chilla galet...
 
 
Bild från helgen som var då min pappa hade 50 års fest med cirkustema

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0